Działanie w centrum, stresująca praca, napięty harmonogram dnia i wciąż nowe obowiązki powodują, że trwamy w ogromnym stresie.

Istnienie w mieście, stresująca praca, napięty harmonogram dnia i jeszcze nowe obowiązki powodują, że przebywamy w dużym stresie. Chcąc wszystkiemu sprostać, nie dziwimy się, jak szeroką krzywdę wyrządzamy swemu układowi. Mieszkanie w stałym stresie wywołuje problemy zdrowotne, takie jak wrzody żołądka, kłopoty ze snem itd. Warto dowiedzieć się, jak można opanować strach i nerwy. Pomocna będzie dieta na stres, ćwiczenia relaksacyjne oraz filiżanka herbaty.

Kiedy jesteś zdenerwowana

Od rana jesteś mały dzień. Zepsuł ci się samochód, szef wezwał na dywanik, i dziecko narozrabiało w grupie. Twoje nerwy są w strzępach, bierzesz się ostatnią siłą woli, ale czujesz, że już wybuchniesz. Jak opanować nerwy? Najnaturalniejszy rozwiązanie – zrób sobie 10 minutowy spacer, najlepiej po parku lub wokoło stawu. Ruch na zdrowym powietrzu ułatwi ci się zrelaksować, odświeżyć, oczyścić umysł i powrócić do każdego z kolejnym zapasem sił. Nie przewiduj z obecnym, aż pozałatwiasz wszystkie sprawy. Zostaw wszystko, jak tylko czujesz zbliżający się wybuch. Jeżeli na domu jest plucha, i ty nie jesteś amatorką wieczornych spacerów, czy ruchów w ogóle, ułatwi ci gra relaksacyjna. Dźwięki instrumentów uciszą twój charakter i wesprą wymazać z opinie nieprzyjemne obrazy. Myśl o tym, by muzyki słuchać z dala z nowych, rozpraszających dźwięków.

Nie myśl również nie informuj o tym, co stanowiło. Przez wracanie do tragicznych wydarzeń znacznie się nakręcasz a nie możesz się oderwać od natrętnych myśli. Jeśli sama nie umiesz poradzić sobie z faktami, zetknij się na wizytę do psychologa. Pamiętaj, by być teraźniejszością, i żebym nie rozpatrywać cały czas przeszłości. Aby szybko opanować strach i nerwy, zrób kilka ważnych wdechów. Dotlenisz w ostatni sposób umysł. Jeśli czujesz, że już powiesz o dwa słowa zbyt bardzo, policz w sprawach powoli do 10 albo powtarzaj sobie słowa: jestem spokojna, to suma nie jest ważne, nic nie wyprowadzi mnie z pewności.

Optymistom jest się tak

To, że optymiści są mniej zestresowani, wtedy nie mit. Widzą szklankę zawsze do połowy pełną. Wspominaj o tym, aby pytać o swoje małe przyjemności. Przechodź na zakupy, do kosmetyczki, do fryzjera, na masaż. Jeśli możesz sobie pozwolić na czekoladę, śmiało. Jeśli jednak konkurujesz z nadmiarem kilogramów, dodatkowe słodkości ciż nie pomogą, więc zamiast tego wybierz się w strój fizyczny i rozpocznij biegać.

Nie zaniedbuj snu. Niewypoczęty organizm jest trudności z uwagą. Sen idzie na regenerację ciała i charakteru. Jeśli możesz odłożyć rozwiązanie problemów do jutra, spraw to. Po przespanej nocy, wszystko daje się mniej straszne. Umów się z żoną na pogaduchy, idźcie na sok lub wykonajcie coś wyjątkowego w zakładu.

Częściej się uśmiechaj. Zamiast powtarzać się zmarszczkami mimicznymi, włącz nasz drogi serial komediowy. Posprzątaj dom – ujawnia się to banalną radą, tylko jest niezmiernie efektywna. W ciepłym pomieszczeniu szybko się zrelaksować. Pamiętaj, gdyby być optymistą. Marudzenie i wybrzydzanie są niebezpieczne dla środowiska. Jeśli zamienisz swoją skrzywioną przejdę na ogromny uśmiech, zobaczysz, że nastawienie innych wszystkich do ciebie bardzo się poprawi.